27 Ekim 2014 Pazartesi

Ara Ve Merhaba..

Yaklaşık 5 yıl olmuş bloğu açalı. Toplam 29 gönderi yazmışım, 13 tanesini yayınlamışım. Yazılanlara bir göz attım, büyük bir kısmını okuyamadım utancımdan. Kötü bir şey yok ama bir hamlık var azıcık. Daha keskin, kısa, vurucu ve öznesi yüklemi yerinde cümleler lazımmış. Ama yinede yazmışım, çokta iyi etmişim. Buradan devam..
Geriye baktığımda hiç ara vermeseymişim diyorum ama vermişim. Söz genelde uçuyor diye başlamışım, yazmadığım bir çok şey uçtu, gitti. Neyse bırakalım geçmişi, şimdiye bakalım; yazmaya yine devam ediyorum, daha doğrusu uzun bir aradan sonra böyle bir düşüncem var. Bu sefer tarz biraz farklı olacak gibi. Açıklamayı uzunca yapmak istemiyorum. Deneysel bir şeyler var. Yazı öne çıkacak gibi duruyor önce. Sonrasında görsel bişeyler deneyeceğim. Yöntem tartışmasını uzatmaya gerek yok. Farkı yazdıkça ya da okudukça görürüz.
Uzun bir aradan sonra "Söz genelde uçuyor" diyelim ve başlayalım...

1 yorum: